Malaysian Business Locations Directory

ONEXOX Peneraju Prabayar Kadar Jimat

Rozita Ibrahim - Pengasan Produk Sendayu Tinggi

Sendayu Tinggi yang diasaskan oleh Pn.Rozita Ibrahim yang menganggap kecantikan luaran sahaja tidak mencukupi dan tidak menjamin kepuasan mutlak tetapi sebaliknya kecantikan dalaman akan melahirkan kecantikan luaran yang lebih sempurna.

Pn. Rozita ingin mendorong perempuan mendekati perubatan ramuan yang dibawa 1001 jenis properti yang telah digunakan sejak berkurun.

Diawali dengan diri sebagai ujikaji sehingga menubuhkan syarikat pada tahun 1997 dan memiliki luas sekitar 1999.

Kosmetik Sendayu Tinggi dikaji secara terperinci untuk memproduksi kosmetik yang benar-benar memenuhi citarasa dan kesesuaian kulit perempuan di Malaysia.

Nama Lengkap: Rozita Bte Ibrahim
Tempat lahir: Sungai Besar, Selangor
Model: Honda Boon Siew
Bapa Pekerjaan: Guru Sekolah Agama
Pekerjaan ibu: Surirumah
Bilangan Anak: 5 Orang
Adik-Beradik: tertua dari 6 beradik


Rozita Ibrahim adalah contoh klasik dari kehidupan miskin dan kesulitan untuk kesulitan, namun akhirnya mencapai kejayaan cemerlang menerusi Sendayu tinggi, syarikat yang diasaskannya sendiri. Yang diduga, satu ibu dan juga penoreh getah dapat merubah hidupnya dan membangun imperium pantas berjuta juta Ringgit dan memberikan kesempatan untuk bekerja dan perdagangan kepada orang lain.

Rozita untuk dirinya sendiri, tidak mudah untuk mencapai tahap sekarang dinikmatinya. Bay bay banyak hidup dan kehidupan saya terpaksa diharunginya sebelum menempah dengan kemuliaan Sendayu Tinggi. Mentah di usia 18 tahun, dia juga terpaksa berkahwin dan menempuhi perceraian dan anak yang sama dalam membesarkan anak-anak. Lebih seram lagi, salah satu anak-anak mereka jatuh sakit dan mati tanpa mendapat perawatan sewajarnya.

Pada saat kesukarannya, berbagai bidang pekerjaan diceburinya untuk menyara diri dan keluarga mereka, tetapi hasilnya tidak seberapa. Akhirnya, dalam keadaan terdesak, dia menghabiskan beberapa ratus Ringgit akan dimulai perumusan kesihatan berasaskan herba. Untuk menguji keberkesanan produk, ia mampu menambah beban mereka sendiri dan mencoba produk ciptaannya yang bernama Sendayu Tinggi.

Sekarang, semua adalah sejarah. Pada hari ini, produk yang ada di antara produk-produk High Sendayu sering menjadi fokus masyarakat di Malaysia. Bahkan, menghasilkan hasilan Sendayu tinggi kini memiliki tempat di pasar, termasuk di luar Brunei, Singapura, dan banyak lagi. Pada tahun 2005 hanya terdapat 2.000 pengedar lebih sah. Beberapa pengedar Sendayu tinggi sekitar Kuala Lumpur juga mengatakan mencatat penjualan sampai mencecah RM1 juta sebulan.

Rozita mengakui bahwa hidup adalah dinikmatinya sekarang adalah hasil dari ketabahannya menghadapi segala rintangan dan keperitan hidup selama ini.

Sumber: Terjemahan dari artikel Rozita Ibrahim & Sendayu Tinggi Skor dalam Karir.

Gambar: Tinggi Sendayu Ehsan website.

Search Keywords that bring you here...
sendayu tinggi untuk lelaki
rozita sendayu tinggi
syarikat sendayu tinggi sdn bhd
sendayu tinggi payudara
harga breast pump
sendayu tinggi
produk kecantikan
produk sendayu tinggi
produk pelangsingan sendayu tinggi
sendayu tinggi product
rozita ibrahim
slimming set

1 comment:

  1. puan seorang wanita yang hebat.saya berbangga dengan puan dan menjadikan puan mentor untuk diri saya dan rakan2

    ReplyDelete

Malaysian Business Locations Directory