Malaysian Business Locations Directory

ONEXOX Peneraju Prabayar Kadar Jimat

5 cara mudah untuk cantik dengan Sendayu Tinggi

Body Contour Cream Sendayu Tinggi

formulasi krim berherba membantu memecahkan bonjolan lemak degil, mengurangkan selulit, membentuk badan yang ramping, melembutkan kulit yang kasar dan memudahkan pelawasan dengan penggunaan yang konsisten. Singkirkan sisa toksin daripada badan dengan bersauna menggunakan herba aromaterapi Quadrolin. Ia turut menguruskan badan secara efektif dan menghaluskan kulit ketika bersauna. Paduan bersama X-Trimme Slym Drink sememangnya memberikan kesan penurunan badan yang lebih pantas kerana ia menukarkan makanan yang diambil kepada tenaga dan bukannya lemak. Bagi yang berselera besar, pengambilan minuman pelangsingan ini amat membantu diet dan mengurangkan kan pengambilan makanan yang berlebihan.
X-trimme Slym Drink RM44.00
Quadrolin RM36.50
Body Contour Cream RM45.00


Kit Alat Solek Edisi terhad Sendayu Tinggi

dengan rona yang mengikuti trend masa terkini, 15 warna pembayang mata, bedak padat, pemerah pipi dan bronzer. Didatangkan dengan pakej yang istimewa dan mudah dibawa. Untuk solekan lebih menyerlahkan gunakan bersama Semi Pro Complete Make Up Brush Set yang hadir dengan 7 jenis berus yang sangat sesuai dijadikan koleksi peribadi dan bersolek dan menghasilkan solekan yang lebih sofistikated dan menawan. Bagi yang sukakan sapuan solekan ringan, gunakan Foundation with Sunblock SPF 33 sebagai asas. Litupannya ringan tetapi mampu memberikan kesan gebu dan halus pada wajah.

Foundation with Sunblock RM40.00
Make Up Palette - day glow RM89.00
Semi Pro Complete M
ake Up Brush Set RM79.90

Beauty Drink Sendayu Tinggi

adunan enak minuman campuran Mirifica, Spirulina, Manjakani dan Daun Lemuni yang digabungkan untuk mengatasi masalah kewanitaan, mencantikkan kulit serta mengekalkan keremajaan kulit. Rawati masalah dalaman wanita untuk tampil lebih sihat dan kehidupan yang penuh sensual dengan mengambil bersama ST Beauty. Bukan sahaja untuk kesihatan dalaman bahkan mampu meningkatkan kembali kehangatan bersama suami dan mencatikan payudara. Bagi yang tidak sukakan kapsul atau leceh setiap kali perlu dicampur bersama air, boleh cuba Botanical Herbal dari Sendayu Tinggi. Hanya 2 sudu besar pada pagi hari pastinya.

Botanical Herbal Drink RM43.00
Beauty Drink RM62.00

ST Beauty RM37.00


Krim pembersih wajah Sendayu Tinggi 

Wajah lebih bersih dan gebu dengan ekstrak susu kambing dan mentimun dalam bentuk krim pembersih wajah. Kandungan agen pemutih membantu mencerahkan serta mengupaskan sel kulit mati serta membersihkan dengan sempurna tanpa menyingkirkan lapisan semulajadi kulit. Moisturizer Cream yang bertindak untuk melembap dan mencerahkan kulit secara sekata. Sesuai untuk semua jenis kulit. Lindungi kulitmu dengan sapuan bedak padat 2 way cake untuk kemasan polos selain melindungi kulitmu di siang hari dengan SPF 20.

2 way cake Foundation RM30.00
3 in 1 Cream Cleanser RM32.00

Moisturiser Cream RM36.00

Kesemua produk-produk diatas boleh didapati di www.lavender2u.com.

No comments:

Post a Comment

Malaysian Business Locations Directory