Malaysian Business Locations Directory

ONEXOX Peneraju Prabayar Kadar Jimat

Herbal Aromatherapy - Herba Sauna Sendayu Tinggi


Herbal Aromatherapy Rawatan Alternatif untuk Kesihatan dan Kecantikan


Kaedah aromaterapi membantu menghilangkan stress dan menenangkan fikiran seseorang serta dapat menyegarkan badan. Sauna juga dikatakan mampu membakar sebanyak 406 kalori dan lemak berlebihan selama 30 minit bersauna. Ia juga baik dan sebagai salah satu alternatif di dalam membuang toksin di dalam badan. Sendayu Tinggi memperkenalkan pakej Herba Aromatherapy dalam empat jenis herba yang unik. Mempunyai fungsi yang berlainan yang terdiri daripada Xitronella, Menthazil, Ethnique dan Quadrolin. Ia dihasilkan daripada gabungan herba - herba terpilih yang mengeluarkan bau daun mint yang menyegarkan dan menyihatkan tubuh badan.

XITRONELLA

merehatkan dan menyegarkan badan
Gabungan herba secara tradisional diadun menggunakan kaedah moden untuk meningkatkan kesihatan setelah seharian bekerja. Ia bertujuan untuk menyegarkan badan, merehatkan otot-otot rangka dan mengeluarkan toksin melalui perpeluhan. Hasilnya, ia dapat mengembalikan kecergasan dan kesegaran kepada penggunanya.
Produk Tambahan:

Dfolia Coffee & ST Beauty

MENTHAZIL


melegakan kesakitan
membantu mengembalikan semula kecergasan badan terutama bagi ibu-ibu selepas bersalin, mereka yang pulih dari demam, masalah sakit otot, sendi pada tulang dan membantu melancarkan kembali peredaran darah. Aromanya dapat membantu mengurangkan selesema, lebdir, kahak, resdung dan migrain apabila menghidunya.
Produk Tambahan:

Lempoyang Heat Cream & Nosygone

ETHNIQUE
mencantikkan kulit
mandian wap melalui kaedah aromaterapi ini sesuai untuk kecantikan luaran. membantu pengguna yang mengalami masalah alahan pada kulit, membersihkan tubuh dengan mengeluarkan daki dan sel-sel kulit mati serta membantu melancarkan peredaran darah agar tubuh kelihatan cergas dan bertenaga.
Produk Tambahan:


Fair n White Beauty Drink & Cocoa Collagen Shake
QUADROLIN
memecahkan lemak dan melansingkan badan
berfungsi untuk memecahkan lemak, mengembalikan kelansingan tubuh dan menyejukkan badan. Membantu kulit agar lebih halus dan menghilangkan ruam.
Produk Tambahan:


Body Contour Cream & Bio Triple Slym

Info:
  • digalakkan melakukan sauna selama 1 jam secara konsisten
  • lakukan sauna 1-2 kali sebulan
  • ia juga boleh digunakan untuk tujuan bertangas bagi wanita dalam pantang
  • setiap satu paket hendaklah digunakan semula untuk bersauna atau bertangas sehingga bau herba hilang
  • bagi yang mengalami masalah resdung, peluh yang keluar akan sedikit kehitaman.


No comments:

Post a Comment

Malaysian Business Locations Directory