Malaysian Business Locations Directory

ONEXOX Peneraju Prabayar Kadar Jimat

Keguguran dan rawatan setelah keguguran

Keguguran pada awal kehamilan ialah keguguran yang berlaku dalam 12 minggu pertama kehamilan. Agak malang kerana perkara ini kerap berlaku, malah tidak mustahil bagi anda mengalami keguguran walaupun sebelum anda tahu bahawa anda hamil. Dianggarkan sebanyak tiga perempat daripada semua telur yang disenyawakan akan gugur dalam minggu-minggu awal kehamilan ini. 

Selepas ujian kehamilan yang positif, terdapat kira-kira satu dalam lima kemungkinan kehamilan itu akan gugur. Waktu inilah kebanyakan kes keguguran berlaku. 

Keguguran pada mana-mana fasa kehamilan boleh jadi amat menyedihkan. Walaupun ia berlaku semasa awal kehamilan, adalah perkara biasa bagi seseorang wanita itu rasa terkejut dan kecewa. Jangan rasa bahawa anda tidak dibenarkan berkabung akibat kehilangan ini. 



Selepas keguguran ramai mengadu susah untuk hamil semula. Ini kerana penjagaan selepas proses D&C atau pembersihan rahim selepas keguguran tidak dibuat dengan betul.

MASALAH LAIN YANG DIHADAPI:
  • Jangkitan pada rahim dan terpaksa dibedah untuk dibuang.
  • Keguguran semula jika hamil lagi kerana sisa janin sebelumnya masih tertinggal di dalam rahim.
  • Perut buncit, haid tidak teratur, gemuk, keputihan, mudah penat dan wajah kusam.
  • Sukar untuk hamil semula dan cengkaman alat kelamin longgar

Apa perlu anda lakukan jika keguguran dibawah kandungan sudah 4 bulan ?

Terus ambil D’Folia Sendayu Tinggi selepas proses D&C dilakukan. Ia akan menguatkan peranakkan yang lemah, menyuburkan rahim semula bagi memudahkan kehamilan akan datang.

Pati Herba Amme 60 Days dari Sendayu Tinggi juga membantu menyembuhkan luka dalaman rahim selepas proses D&C serta menambah darah dan beri tenaga semula.

PERHATIAN: Kandungan yang gugur sekitar usia 4-9 bulan haruslah menjalani pantang seperti biasa. Anda perlu mengambil set lengkap Amme Complete.

Dfolia Sendayu Tinggi: RM28
Pati Herba Amme 60 days: RM34

Untuk pesanan atau pertanyaan, boleh terus hubungi Puan Yanie di talian 017 3727459 (sms/whatsapp/call)

UPDATE! 23/12/2014  Stok Pati Herba Amme tiada buat masa ini. Akan dimaklumkan kemudian bila stok sudah ada. 

No comments:

Post a Comment

Malaysian Business Locations Directory